torstai 8. joulukuuta 2016

Miten keskustella miehelle

Ei
Mitä me syötäisiin?
Vaan
Laittaisinko lihapullia?
tai
Syödäänkö makaronilaatikkoa vai lohta?


Ei
Lähettäskö kauppaan?
Vaan
Mennäänkö kauppaan nyt vai vasta uutisten jälkeen?

Ei
Veisitkö roskat?
Vaan
Vieksä noi roskat sillä aikaa kun mä tiskaan vai tiskaatko mieluummin?

Miestä ei saa KOSKAAN määrätä, koska silloin se ei tee. (Paitsi jos on semmonen joka tekee, mutta jos sulla on semmonen, niin tiedätkin sen jo). Uhkailu, lahjonta ja kiristys ei toimi.

Ei
Käy kaupassa tai ei tipu seksiä
Vaan
Jos sä millään ehtisit käydä kaupassa sillä aikaa kun mä oon töissä, niin varmaan jaksasin tehä sun kanssa sitä yhtä kivaa, jota ei oo pitkään aikaan ehitty tai jaksettu

Ei
...ttu mulla menee hermot kun ei saa hetkeekään olla rauhassa
Vaan
Voi ku pääsis ees pariks tunninks vaikka kylpylään, mä oon niin poikki. Stressaa ja musta tulee kiukkunen... Mut kukahan ois lapsen kanssa... (jos ei tässä kohtaa ymmärrä tarjoutua auttamaan, huokaise syvään) (tässä kohtaa voi sitten kysyä, että ehtisiksä olla pikku maikin kanssa kotona jos mä kävisin ihan pikasesti) (jos se ei tajua sanoa että joo, oo ihan rauhassa, se on pässi. voit ottaa kilarit)

2 kommenttia:

  1. Miehelle voi myös jättää listoja. Mieluiten niin, että käyttää jonkinlaista priorisointijärjestelmää. Haastavaa tässä on mihin sen listan sijoittaa, jotta se on varmasti miehen löydettävissä ja se myös lukee sen. Itse olen harkinnut vessan lattiaan liimaamista, siihen vessanpöntön eteen. Mies kun tuijottaa sitä kohtaa lattiassa vähintään tunnin vuorokaudesta.

    VastaaPoista
  2. Meillä ainoa paikka on tietokone, näppikselle lätkäsen toimenpiteitä vaativat paperit.

    VastaaPoista